Discutii diverse

Started by Ella, October 23, 2009, 04:33:31 AM

Previous topic - Next topic

Rux

Es,imi aduc aminte ca ai zis ca te intereseaza...nu stiu daca chiar genul asta dar ceva ziceai de boboci. \de rata ,gainuse etc.
Pana una alta ,ia uite ce bine da in poza motata!

einsteinitza

Vai, ce frumoasa e! Multumesc Rux!
www.helgasicorina.ro
www.cutiacumargele.weblog.ro

penelopa

Quote from: einsteinitza on September 22, 2010, 08:04:33 PM
Imi pare rau sa spun, dar acest Bradut Florescu este un incult.
Orice persoana care gaseste numai uratenii la tara si poporul lui, este lipsit de cultura, si nu cunoaste nici istoria lui, nici a lumii.
Es draga, eu nu stiu cine e acest tip cu nume si prenume din flora tarii noastre, dar sunt sigura ca si el sufera si e indignat de adevarul existentei noastre, astfel incat nu mai vede si frumosul din ea. :(

einsteinitza

Se poate dezbate, dar nu vreau sa intru in polemici.Sunt multe adevaruri, dar , cum istoria se repeta, l-as sfatui sa se uite in urma, sa invete.Si despre batrani, si soarta lor in istorie, si despre agricultura, si despre cum e privita agricultura cu Grivei si cu porcul in batatura in alte parti. Ca nu poti sa te duci in spatele gradinii...la Gheorghe ;), fara sa-i simti mizeria.
Peste tot sunt curve si drogati, in absolut orice civilizatie.I-am vazut in Grecia, i-am vazut in Anglia, i-am vazut chiar in gara din Suedia.Cersetori, murdari, jigariti, batrani.
Dar ca un roman, care a mancat aici, sa scrie doar despre mizerie, si sa nu vada restul......Da, traim o perioada neagra, dar istoria e o repetitie, au mai fost, mai vor fi, sunt peste tot.
Dar ca sa spui ca fetele noastre se prostiutueaza, toate,sa generalizezi uratenia, imi pare rau, dar jignesti restul. Copii mei nu joaca poker, nu fug cu bancomate, iar atitudinea asta nu e deloc constructiva. Si in America fug cu bancomate, dar nu ii auzi zicand ca nu e tara tuturor posibilitatilor.
Sincer, un om care nu-si cunoaste istoria si nu-si respecta stramosii, care nu s-au plans ca au stat ani buni prin strainataturi in transee pentru tara, care nu s-au plans cand au luat-o de la 0 absolut, mi se pare un INCULT.Nu, nu ca nu s-au plans, nu au vorbit niciodata de rau tara.!
La ce foloseste jelania asta? Ce finalitate are? Ca omul asta n-a realizat nimic, decat a jignit, si a sters cu buretele o parte din istoria lui, nu a mea. Eu imi cinstesc inaintasii si istoria, cum a fost, cu bune si cu rele. Si stiu ca oricat de greu imi este, lor le-a fost mai greu.
www.helgasicorina.ro
www.cutiacumargele.weblog.ro

Ionela

Ceea ce scrie domnul Bradut se aplica in orice tara din aceasta lume, nu doar in Romania. Pentru ca sunt realitati de care inainte nu ne izbeam, suntem acum socati, deconcertati. Cine pretinde ca nu a vazut prostituate, hoti si cersetori in tarile Europei de Vest sau oriunde in lumea asta, minte sau se minte pe sine. A nu cadea in pacatul generalizarii zic eu ca e absolut necesar. Peste tot e la fel, poate cu ceva diferente de nuanta - alte masti, aceeasi piesa.

"We're not broken, just bent and we can learn to love again!"

http://www.youtube.com/watch?v=mEXCzgpWLm8

floare mica

Ce sa mai zicem, sunt multi care atunci cind pleaca din Ro scuipa in urma lor, asa si cu acest Bradut !
http://www.trombon.ro/lifestyle/bradut-florescu-asaltat-de-3000-de-romani-prietenosi

einsteinitza

Floare mica, bun linkul tau.Deci , un om de nimic. :-\
www.helgasicorina.ro
www.cutiacumargele.weblog.ro

Codruta

Nu am stiut unde sa va invit sa admirati ce pot face olandezii din dalii  http://codruta.sunphoto.ro/alegorii_cu_flori_2010_-_dalia
E prima data cand ma duc sa le vad pe viu dar sigur nu ultima. Intr-adevar merita vazut. O munca enorma dar si un rezultat pe masura. Nu am pus in album dar am fotografiat mainile unei femei care a lucrat la o astfel de minunatie. Ii plangi de mila doar cand ii vezi mainile.

einsteinitza

Si te doare sufletul de florile alea.Iti dai seama ,cate milioane de flori decapitate....
www.helgasicorina.ro
www.cutiacumargele.weblog.ro

sicamin

Ce minunatii pot creia mainile omului !!!! :o . Pacat ,cum zice si ES ,de florile acelea .

Codruta

La un moment dat au zis ceva de 240.000 flori dar nu am inteles daca acesta a fost totalul de flori folosite. Prietena mea zicea ca da.

Mihai

Ce nastrusnici sunt si olandezii aia.............. :D

vernil

Dan Puric, ,,Marele Mut" (asa l-au numit chinezii) a carui expresivitate uluitoare innobileaza stravechea arta a pantomimei, este un vorbitor extrem de nuantat, pe suportul unei gandiri surprinzatoare si complexe. De aceea, mai mult decat orice consideratie din afara, pe Dan Puric il definesc cel mai bine propriile fapte si propriile vorbe.
Aceasta formidabila locomotiva de imagine a Romaniei n-are probleme cu atingerea performantei, ci cu obtinerea diurnei. Din fericire pentru noi - si din nefericire pentru trepadusii pseudoculturii - Dan Puric este (inca) tanar, puternic si extraordinar de motivat in ceea ce face. Lupta singur pentru promovarea "brandului Romania ", desi nu e luat in considerare de proiectele MCC.


"Capitalismul de grota nu are nevoie de cultura"
Un interviu cu Dan Puric, daca esti acordat pe frecventa lui de emisie, devine, in mod fatal si fericit, o tulburatoare maieutica despre adevarurile fundamentale ale lumii in care traim, vazute de pe scandura scenei pe care trudeste. "Cand faci un bine pentru tara - spune el - nimeni nu-l recunoaste. Este ca intr-o caricatura dintr-un ziar frantuzesc: o mama scapa copilul din brate intr-un rau. Un tanar, care se afla pe acolo, isi risca viata, sare in rau si salveaza copilul. Vine mama copilului si, in loc sa-i multumeasca salvatorului, il intreaba: Dar basca unde e? Ei bine, asta mi se intampla mie de 20 de ani, cu autoritatile din Romania : ma intreaba de basca. Si-mi dau diurna dupa ce ma intorc din strainatate. Ba imi mai si scot ochii ca mi-au facut o favoare, lasandu-ma sa plec, sa joc la Teatrul Regal din Anglia ".

- V-ati raportat vreodata la dimensiunea economica a actului de creatie artistica pe care il comiteti?
- Inainte de toate, trebuie facuta o trecere in revista a schimbarii de context istoric. Este evident ca, dupa 1989, teatrul, arta in general, a functionat conform statutului impus de ghetoul neocomunist: ca o institutie de supravietuire. Elementul de viata era nul. In acest sens, trebuie sa ne gandim la doua etape: pana in 1989 si dupa 1989. Pana in 1989, destinul profesionalismului si al valorii era cel al monopolului ideologic. Puterea politica fiind monocefala, confisca valorile, pentru a se legitima prin ele, le instrumenta in scopuri ideologice, propagandistice, pe ideea de nationalism comunist sau de comunism pur si simplu.
 

- Nationalismul comunist nu e cumva o aberatie, o struto-camila? Caci, se stie, comunismul este in esenta cosmopolit, internationalist, iar nationalismul tine mai mult de doctrinele de dr eapta...
- Cei care au inventat comunismul l-au facut initial internationalist. Pe parcurs li s-a stricat jucaria si s-a ajuns la nationalismul de tip comunist, care este diferit de nationalismul crestin-ortodox sau cel de tip masonic.
- Adica la un nationalism "de partid si de stat"...
- Exact. Aici, conditia artistului era una de lagar. El era folosit pentru a preamari, pentru a lauda. Doar zona de divertisment era ceva mai libera, dar si aceea era cenzurata. Asta nu inseamna ca, in aceste conditii, nu s-au produs opere de arta, chiar in zonele de cenzura. In clipa in care, in 1989, s-a spart zidul si am intrat in neocomunism, iar "esalonul doi" a devenit mafie, forta economica, n-a mai fost nevoie de propaganda prin sectorul artistic. Valoarea a fost lasata de izbeliste, nu mai prezenta nici un interes, caci capitalismul de grota nu are nevoie de cultura.

 

"Haimanalele politice n-au avut nevoie de legitimarea prin arta"
S-a intamplat atunci un contrafenomen care tine de antropologia culturala: tot ce a fost pseudo-cultura inainte de 1989, tot ce a fost de proasta calitate ("Cantarea Romaniei" de exemplu, dar nu in totalitatea ei, caci s-au petrecut acolo si lucruri bune), a iesit la vedere, s-a cristalizat si a creat o piata. O piata falsa, o piata a nonvalorii.

  - A amatorismului?
- Nu, nu a amatorismului, pe care nu e bine sa-l jignim, caci el reprezinta o faza a dezvoltarii artistice. Si eu vin din zona aceea. Aici e vorba de o piata a nonculturii.

- Caracterizati in cateva cuvinte noncultura.
- Promiscuitate, pornografie, kitsch.

- Ce s-a intamplat cu valorile culturale? Cum au supravietuit?
- Cum spuneam, oamenii nostri politici – haimanalele politice, de fapt – n-au mai avut nevoie de legitimarea prin arta. In aceste conditii, marii artisti, dezamagiti si deprimati, s-au retras in institutii bugetare, cu economii de tip primitiv, in care toata lumea este egala. In zona de subzistenta economica, mai exact. Iar in zonele performante, de televiziune sa zicem, au aparut oameni de calitate indoielnica din toate punctele de vadere.


- Romania e vinovata in totalitate de ce i se intampla pe acest spatiu al culturii?
  - Nu putem sa aruncam aceasta vina numai pe spatele Romaniei, pentru ca procesul de mitocanizare e international. "Familia Bundy", sitcomurile, toate cultiva instinctele gregare. Mitocanul international si-a dat mana cu mitocanul national. Mai exista si o problema de antropologie culturala: nivelul cultural al unei tari are legatura cu gusturile conducatorilor politici si ale liderilor economici. Ei bine, acesti lideri, cei din '90 incoace, vor manele, de fapt cultura de tip manea. Sa nu se inteleaga ca as avea ceva cu manelistii, caci nu existenta acestui tip de noncultura este problema, ci frecventa si intinderea aparitiei lor la televizor, in zona divertismentului de proasta calitate, a bascaliei, care a luat locul umorului.

 
"Dupa 20 ani de imbecilizare, calitatea este respinsa"
- Care este, de fapt, diferenta dintre bascalie si umor?
  - Inainte de '89, un Toma Caragiu sau un Amza Pellea practicau umorul, care este o valoare a inteligentei. Ca orice act artistic –vorba lui Heidegger - umorul te trezeste din rutina. La noi el a fost o arma de aparare si de rezistenta. Umorul are dimensiuni sacre, spre deosebire de bascalie, care desacralizeaza totul. Bascalia este de tip ateu, neantizant, ea isi bate joc de orice fel de valori si repere. Acest sistem demolant al valorilor, care apartine omului mic, a iesit in fata. Si atunci a inceput sa se creeze pe banda rulanta doar acest gen de divertisment, invocand ratingul. Ceea ce este un fals, atata timp cat excluzi alternativa.


- Telenovelele fac parte din categoria incriminata?
- Telenovelele sunt specifice lumii a treia. Ele sunt nocive chiar si pentru actori. Eu nu-mi acuz colegii, Doamne fereste, pentru ca saracii nu mai au unde sa-si practice meseria. Accepta asadar sa joace in telenovele, amestecandu- se cu amatorii. E ca si cand un neurochirurg ar avea mana dr eapta un brancardier, care mai e si murdar pe mana. Imediat se face infectie. Prin analogie, asa ajungi sa vezi un actor profesionist inconjurat de doi-trei amatori. Si stiti ce se intampla? Profesionistului ii scad reflexele, are loc o contaminare inversa si toti actorii par amatori. Revenind la noncultura in sensul larg, efectele ei sunt dezastruoase in timp pentru consumatori. Hrana aceasta surogat devine din ce in ce mai agresiva si aproape o chestiune de santaj. Dupa 20 ani de imbecilizare, daca oferi calitate, ea este respinsa, caci intre timp s-a creat dependenta. Vorba lui Socrate: piata este plina de lucruri de care n-am nevoie. Acum consumatorii au false necesitati, false determ inari.

  "Au facut din cultura un fel de rezervatie"

- Spuneati ceva de alternative. Unele televiziuni au programe culturale.
- Este doar o mimare a alternativei. Si cand spun asta ma gandesc la TVR Cultural sau TVR International care sunt niste catastrofe. Ei, saracii, nu inteleg ca actul de cultura este un organism plin de vitalitate si nu stiu sa lucreze cu asa ceva. Au facut din cultura un fel de rezervatie, un muzeu. Cultura inseamna coeficient de putere nationala. Sa ne uitam putin la tarile civilizate. Si acolo este o lupta acerba intre structurile de market si cele culturale. Si totusi, cu exceptia unor canale super-elitiste cum este Mezzo, ei reusesc sa-si managerieze inteligent potentialul cultural, performantele culturale, pe care le "injecteaza" in programele si emisiunile Tv, alaturi de alte emisiuni, unde cultura functioneaza mai bine decat izolata. La noi programele culturale sunt inghetate si conventionale. ..

- Ca la un parastas...
Chiar asa. Si-atunci, omul de cultura, artistul, care este viu, n-are unde sa se duca: la muzeu nu vrea, in partea cealalta nu-l primeste nimeni.

 

- V-ati confruntat cu aceasta situatie?
- Bineinteles. Eu am filmat la BBC , la RTL , in Anglia , in Franta, peste tot, cu spectacole de pantomima. In Romania nu am apucat sa intru in nici o televiziune. Nu m-a primit nimeni, nici chiar in Televiziunea Romana. Si n-o spun ca sa ma plang, va raspund la intrebare.


- Poate n-ati insistat destul...
- Ba da. M-am inscris inclusiv la concursul de scenarii. Dar, vedeti dumneavoastra, ei ma considera tot out-sider, n-am fost ales. Au pus tot murdariile lor ieftine, care le ilustreaza perfect natura inferioara. Pentru ca oamenii superiori sunt responsabili. De exemplu, daca un om ajunge director al unui teatru national, sau al unei televiziuni nationale, el este responsabil fata de natiunea respectiva. Si toata strategia sa manageriala trebuie sa tina seama de aceasta exigenta majora, a interesului national.

"Exista doua culoare de jogging catre cimitir"

- Ce strategie culturala ar trebui aplicata in Romania ?
- O politica a certitudinii. Eu nu fac exercitii socratice asupra mamei mele. Pe de alta parte, cum sa faci exercitiu de democratie in valorile nationale, punand-o pe Madalina Manole alaturi de Noica sau Eminescu? Henry Coanda a spus ca avem atat de multe genii ca putem da cu imprumut. Este o certitudine. Iar certitudinile incep cu constiinta. Am fost debusolat pe vremuri, cand un secretar literar de la Iasi mi-a spus ca Eminescu a fost si poet. "Cum SI poet?" – l-am intrebat eu, indignat. "Pai da, ma, ca a fost mai intai o constiinta". O afirmatie care face cat toata istoria literaturii a lui George Calinescu.

- Ce perspective avem sa iesim din situatia in care suntem acum?
- Stiti ce coeficient de inteligenta si de talent are poporul asta? Va rog sa ma credeti, pentru ca vorbesc in cunostinta de cauza, in doua saptamani Televiziunea Romana poate deveni, in materie de divertisment, cea mai performanta din lume. Ceea ce, evident, nu se va intampla, din cauza acestei dictaturi a nonvalorii.
Dar vine o generatie foarte bine inarmata genetic impotriva acestor rechini, care le va pune mari probleme peste 10-15 ani. Asta este, in cultura depunerile sunt lente. Mai ales ca acum avem o scoala de teatru distrusa, o ciupercarie de academii de teatru din care actorii ies fara pregatire si fara perspective. .. In momentul de fata exista doua culoare de jogging catre cimitir: pensionarii, care sunt morti de vii, si tinerii, care sunt deja pensionari.

- Exista alternativa emigrarii...
- Da. Si asta este, de fapt, criza tineretului de la noi: din zece insi noua pleaca afara. Iar problema este ca ei nu pleaca din cauza banilor, ci din cauza imposibilitatii de a se manifesta. Aceasta criza a potentialului care n-are unde sa se manifeste, a fost creata de nonvalorile iresponsabile din Romania , care nici macar nu-si pun problema ce face tineretul dupa ce termina scoala. Iar reactia acestuia de a pleca, este corolarul replicii vulpii din "Micul print": "Daca vrei sa fim prieteni, imblanzeste- ma, educa-ma. Daca m-ai educat, esti responsabil".

- Deci, inca o data, exista o solutie de supravietuire?
- Noi, ca popor, pentru a supravietui, trebuie sa ne retragem in munti, in cultura. Altfel ne calca gorilele cu Jeep-ul.

 



einsteinitza

Imi place sa citesc Dan Puric, un om deosebit, care arata ca mai sunt multe valori in Romania.Doar sa stii unde sa cauti.Una din acestea e el,Dan Puric.
www.helgasicorina.ro
www.cutiacumargele.weblog.ro

vernil

primita pe email

NAUFRAGIU
Pe  o  insulă  uitată  din  Oceanul  Pacifíc,
S-a-ntâmplat  un  naufragiu,  nici  prea  mare,  nici  prea  mic.
Nu  ştiu care-a  fost  motivul:  ceaţă,  valuri,  terorişti,
Cert  e  c-au  scăpat  cu  viaţă  o  mulţime  de  turişti.

Dar  să  vezi  ce  întâmplare,  iaca,  pe  cuvântul  meu,
Cum  se  joacă  cu  destine  Bunul  nostru  Dumnezeu!
Că  din  marea  încleştare,  din  a  valurilor  sevă,
Au  scăpat  ca  prin  minune doi  Adami  cu  câte-o  Evă:

Doi  broscani  şi  c-o  broscancă,  doi  franţuji  şi-o  franţuzoaică,
Doi  englezi  şi-o  englezoaică,  doi  rusnaci  şi  c-o  rusoaică,
Doi  nemţoi  cu  o  nemţoaică,  doi  arabi  şi-o  arăboaică
Şi  doi  greci  cu  o  grecoaică  cu  mustaţă  de  tigroaică.

Başca  au  ieşit  din  valuri,  cu  noroc,  doi  mexicani
Şi  c-o  mexicancă  trăznet,  la  vreo  optsprezece  ani.
Şi-ncă  doi  yanchei  pur-sânge  au  scăpat  şi  ei  uşor,
Evident  că  împreună  cu  americanca  lor.

Şi-n  final,  să  vezi  necazu':  cocotaţi  frumos  pe-o  stâncă,
Uite  c-au  scăpat  doi  români  şi  c-o  româncă!
Şi-a  trecut  vreo  săptămână  de  când  au  naufragiat,
Şapte  zile-n  care,  multe  s-au  mai  întâmplat.
Că  broscanul  cel  mai  tare,  celuilalt  îi  sparse  faţa,
Să  rămână  numai  unul  pe  felie  cu  ragazza.

Cât  despre  franţuji,  aceştia,  cum  îi  ştim  noi  plini  de  zel,
Fac  de-o  săptămână-ntreagă  sex  în  grup  cu  mademoiselle.
Englezoii  înc-aşteaptă,  poate  pică  tam-nesam,
Cineva  să-i  introducă,  s-o  cunoască  pe  madam.

Ruşii-ncearcă  în  echipă  să  o  schimbe  pe  rusoaică,
Pe  vreun  kilogram  de  votcă,  chiar  făcută  din  pufoaică.
Nemţii  s-au  uitat  la  valuri,  pe-urmă  la  nemţoaica  lor
Şi-au  plecat  în  largul  zării,  înotând  cu  mare  zor.
 
Beduinii,  vai  de  dânşii,  cum  nu  au  prea  multe-n  bilă
Negociază  arăboaica,  cum  s-o  schimbe  pe-o  cămilă.
Grecii  se  iubesc  pe  rupte,  iar  grecoaica  mică,  grasă,
Blestemându-şi  a  ei  soartă,  îi  priveşte  pofticioasă.

Mexicanii  se-apucară  cu  bărbaţii  să  trateze,
Cum  să  vândă  mexicanca  sau  măcar  s-o-nchirieze.
Pe  yankei,  a  lor  femeie,  de  cinci  zile  îi  disperă,
Povestindu-le  de  drepturi,  liberate,  carieră.

Iar  românii  cei  uniţi,  în  cultură  şi  idei,
Au  format  fix ... trei  partide  şi  se  ceartă  între  ei !









penelopa


vernil

Quote from: penelopa on October 04, 2010, 04:26:47 PM
:D :D :D

Merci, Pene, ca ai citit pamfletul. Eu m-am gandit ca "partidul" e un eufemism, putea foarte bine sa foloseasca alt cuvant, adunare, strada, forum  :D ;D +dns

vernil

Eu cred - Ana Blandiana

Eu cred că suntem un popor vegetal,
De unde altfel liniştea
În care aşteptăm desfrunzirea?
De unde curajul
De-a ne da drumul pe toboganul somnului
Până aproape de moarte,
Cu siguranţa
Că vom mai fi în stare să ne naştem
Din nou?
Eu cred că suntem un popor vegetal-
Cine-a văzut vreodată
Un copac revoltându-se?

einsteinitza

Sandra Ghitescu

M-am saturat sa circule numai veninul celor care stau si asteapta sa le pice o solutie din cer. M-am saturat ca toate discutiile despre Romania sa se termine cu "n-avem ce face, politica-i de vina".
EXISTA OAMENI CARE ACTIONEAZA. Gratis. Oameni care investesc timp si efort sa SCHIMBE CEVA. Pentru ca s-au saturat.
Optimism2009 – proiectul cuiva care s-a saturat de atata pesimism si s-a apucat sa FACA CEVA, o conferinta, deja la a 3a editie.
Pui de compuneri – proiectul cuiva care s-a saturat sa injure sistemul de invatamant si s-a apucat sa FACA CEVA, ajuta peste 20.000 de copii pe luna sa-si dezvolte imaginatia.
Yazee.ro – proiectul cuiva care s-a saturat sa se planga ca nu sprijina nimeni artistii romani si s-a apucat sa FACA CEVA – o baza de date a artistilor si evenimentelor culturale din Romania.
Ginger Group – proiectul cuiva care s-a saturat sa vada cum artisti buni nu sunt bagati in seama in timp ce se promoveaza toate mizeriile si s-a apucat sa FACA CEVA
Decat o Revista – proiectul unor jurnalisti care s-au saturat sa injure mediul de publishing si s-au apucat sa FACA CEVA – o revista adevarata
Hydra Society – proiectul unor oameni care s-au saturat sa mearga la conferinte si sa vada aceiasi 5 speakeri incompetenti si s-au apucat sa FACA CEVA – conferinte altfel si lecturi publice in cluburi.
Circulinar – proiectul unor oameni care s-au saturat de shaorma si cartofi prajiti si s-au apucat sa FACA CEVA – stand-up cooking, mancare sanatoasa si creativa.
www.helgasicorina.ro
www.cutiacumargele.weblog.ro

ati

Vernile
Sa stii ca ami place ce ai scris ca tu sau altcineva a facut o dar cam adevarat
Din pacate nu putem sa ne unim nici la probleme doar cand suntem la fund sau si mai jos
Oare de ce  ???
tel.0744253574

Locul unde totdeauna gasesti ceva interesant  http://greenfield.go.ro/

Fleurf

Cine stie ceva de Monica - opiadc? Am vrut s-o sun acum ceva vreme si nu mai are acel nr de tel, nici la mail nu mi-a raspuns. O fi plecat si ea in tari ma calde  ???  ;D

gomez99

am vorbit cu ea acu 2 saptamini, nu mai are mail da nici eu n-am avut inspiratia sa pun deoparte nr de telefon.
daca as avea timp sa mor, as amina pentru ceva mai urgent.


http://ro.fotoalbum.eu/gomez99
http://ro.fotoalbum.eu/gomez999

Fleurf

Am vorbit cu Monica. Multumesc Ati!

Rux

Es,uite cum aratau baile din Slanic in anul 1927. Poza  este facuta de bunicul meu  in anul 1927.
P.S. Mai am muuuulte altele nu numai din Slanic,dar toate la timpul lor.

penelopa

Deci, cum spuneam măi Rux,  îţi place să ne serveşti cu linguriţa! ;D
E bine şi aşa decât .......... deloc. :)